tisdag 31 december 2013

Ett slut och en början på något nytt

Vips så har ett år gått. Allt går så fort när man blir äldre, nu är inte jag så gammal, räknat med mina mått. Men visst är det så, att ju yngre man är, desto långsammare går allting. När jag var liten minns jag somrarna som oändligt långa och alla lov för den delen. Nu försvinner veckorna som ingenting. Då funderar jag, har jag fyllt min vardag med saker, upplevelser och människor jag vill vara med, finns det mer att lägga till i mitt liv för att jag ska känna att jag lever ett fullgott liv. Jag är frisk och det är jag såå otroligt tacksam för, jag har en underbar dotter och en sambo som fyller mitt liv med så mycket glädje och en familj som jag känner stor gemenskap med.
Så årets sista kväll firar jag i goda vänners lag med mat och dryck, som säkerligen kommer att dyka upp här i bloggen.
Med lockar i håret kliver jag utanför dörren på väg mot det nya året och med detta sista inlägg vill jag önska er all ett Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar