måndag 30 december 2013

Små gåvor som berör

Julen är som sagt förbi och många julklappar har delats ut i landet. År efter år slås nya rekord i julhandeln, men är det mängderna eller summan som gör presenten eller klappen?
Häromdagen kom min granne över med ett paket till mig, sånt gör mig varm i hjärtat, oväntade presenter eller gåvor, bara sådär. Paketet innehöll böcker.
 En underbar bok med fina bilder i, om Maria Montazami och självklart en kokbok med nya maträtter att prova på. Tanken bakom presenten är det som berör mig, att personen i fråga verkligen har lagt lite tid och engagemang bakom gåvan.
Här kommer några tips på gå-bort-presenter om ni möjligtvis ska fira nyår hos vänner och bekanta.


Bakskålar och tillbehör
Arbrå pepparkakor



Amaryllis
Receptpärmar




Hoppas ni får en fin avslutning på året och ett nytt år som är ett snäpp bättre.
Mina nyårslöften... ja, ni får vänta och se.

1 kommentar:

  1. Åh vad glad jag blir över att du gillade böckerna. Det värmer mitt hjärta <3
    Är så glad över att ni köpte huset vid vårt, så många roliga år vi har framför oss. Jag ser fram emot vartenda ett. Gott nytt på er!!! Massa Kramar från grannen

    SvaraRadera